Biuro Rachunkowe

PRZEDSIEBIORCO PAMIĘTAJ!

 

 

  

 Przedsiębiorco pamiętaj!  

 

  

 

do 10-tego -wpłaty składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne i FP - osoby fizyczne opłacające składki wyłącznie za siebie


 do 15-tego -wpłaty składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, FP i FGŚP oraz FEP - pozostali płatnicy składek

 

do 20-tego -wpłaty miesięcznej zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych i od osób prawnych; przez płatników, o których mowa w art. 41 ustawy o pdof, pobranych zaliczek na podatek dochodowy lub zryczałtowanego podatku dochodowego; ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych

                                                                                                                                                                                                                                   do 25-tego -wpłaty podatku VAT oraz złożenia deklaracji VAT-7

 

 

Obsługa kadrowo – płacowa

Optymalizacja działań i minimalizacja kosztów wewnętrznych to kluczowe założenia dla prawidłowo rozwijającej się i funkcjonującej firmy na dzisiejszym rynku.    Usługi kadrowo-płacowe,  jakie  oferuje  Biuro Rachunkowe ASSET,   pozwolą  na  znaczne  zniwelowanie  kosztów  generowanych 
i pochłanianych przez działy administracyjne Państwa przedsiębiorstw.  Zlecając nam czasochłonne 
i skomplikowane zarządzanie kadrowo-płacowe organizacji, zyskują Państwo profesjonalną, w pełni poufną i szybką obsługę w tej materii oraz komfort w dalszym i skutecznym kierowaniu przedsiębiorstwem.

 

Poprowadzimy akta osobowe każdego z Państwa pracowników, uwzględniając przy tym dokładną ewidencję urlopową, chorobową i płacową. Zajmiemy się skrupulatnym sporządzeniem między innymi rocznych informacji o dochodach, miesięcznych deklaracji rozliczeniowych czy rocznego obliczenia podatku PIT-4R, zgodnie z obowiązującym, lecz wciąż dynamicznie zmieniającym się prawem pracy oraz prawem podatkowym.

 

Oto pełna lista usług, jakie świadczymy w zakresie obsługi kadrowo-płacowej:

 

  • prowadzenie akt osobowych pracownika,
  • sporządzanie ewidencji urlopowej i chorobowej,
  • prowadzenie i aktualizacja rejestru badań lekarskich oraz szkoleń BHP,
  • obsługa zatrudnienia osób w ramach umów cywilno-prawnych (umowa zlecenie, umowa o dzieło),
  • sporządzenie dla ZUS zgłoszeń, miesięcznych deklaracji rozliczeniowych oraz imiennych raportów miesięcznych,
  • przygotowanie list płac we wszystkich możliwych wariantach,
  • sporządzenie druków RMUA, RP7,
  • rozliczenia PFRON w ramach zakładu pracy chronionej,
  • przygotowanie rocznych informacji o dochodach (PIT-11, PIT-8B),
  • sporządzenie rocznego obliczenia podatku (PIT-4R);

 

Serdecznie zapraszamy do współpracy z nami. Gwarantujemy wysoką jakość i terminowość usług!

Kontakt

Telefon/Faks: (17) 864 23 25

Telefon kom.: 519 171 307

Telefon kom.: 505 241 495

ul. Legionów 31

35-111 Rzeszów

E-mail:

 

Mapa dojazdu

Wspieramy

 

 
 

Sprawdź aktualne promocje!


IdeoProjekt:
CMS Edito Powered by: